أخبار تهمك
سما

وجهت الفنانة سما المصري رسالة شديدة لمتابعيها عبر صفحتها على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" وقالت: "عارفين المثل اللى بيقول مالقوش في الورد عيب.. ده بالظبط بينطبق على بعض التعليقات السخيفة على الصورة اللى قبل دي"

وأضافت:" لو بيحاولوا يستفزوني عشان اعند وارجع البس عريان زي الأول مش هيحصل"

وأكدت "سما" على موقفها من الاحتشام متابعة: "أنا مقتنعة بقراري واللي اقدر اعمله واغطي به جسمي هاعمله.. أنا مش مجبرة ارضي كل واحد في لبسي..  عيب كدة"

يذكر أن الفنانة سما المصري قد أثارت الجدل الفترة السابقة بإعلانها عدم ارتدائها أي ملابس عارية أو نشرها صور أو فيديوهات ذات إيحاءات جنسية وأنها تفكر في ارتداء الحجاب ولكن لم يأتي الوقت المناسب.

أخبار قد تعجبك