رئيس مجلس الادارة:

د. محمود مسلم

رئيس التحرير:

مصطفى عمار

رئيس مجلس الإدارة:

د. محمود مسلم

رئيس التحرير:

مصطفى عمار

علاقات و مجتمع

بالصور| مي عز الدين في تصوير خاص للأطفال

كتب: محمد العسكري -

01:13 م | الإثنين 09 أبريل 2018

مي عز الدين

نشرت الفنانة مي عزالدين عبر حسابها الخاص بموقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام" صور لها مع طفلة صغيرة من معجبيها، وقامت بعمل سيشن تصوير خاص معها.

وأنها على استعداد تام بالتصوير مع جميع معجبيها من الأطفال، وعلقت "زي ما وعدتكم طفلة من جمهوري قابلتها فعلاً واتصورت معاها سشن مخصوص كامل، انتظروا صور أطفال الشهر الجديد، متنسوش تنشرو صور أطفالكم في هاشتاج، اللي بنختار منه، مبسوطة أنى شفتيك يا مرح ربنا يحميكي لأهلك وبشكرهم، أتمنى تكون ذكرى عندك لما تكبري.#عالم_أطفال_مي_عزالدين".

#ilovemyfans زي ما وعدتكم طفلة من جمهوري قابلتها فعلاً و أتصورت معاها سشن مخصوص كامل .. إنتظرو صور أطفال الشهر الجديد ، متنسوش تنشرو صورة أطفالكم في هاشتاج #عالم_أطفال_مي_عزالدين اللي بنختار منه . مبسوطة إني شوفتك يا مرح ربنا يحميكي لأهلك و بشكرهم ، أتمني تكون ذكري حلوة عندك لما تكبري . #الملابس_من @bambahboutique @marah_model #outfits @bambahboutique #photographer @mahmoudabdelsalamm #my_image_consultant @youmnamoustafa #makeup @zeinabhassan_ #hairdresser @sayedabdelgane #maiezzeldin_kids_world #maiezzeldinfans #maiezzeldin #مي_عزالدين #جمهور_مي_عزالدين

A post shared by Mai Ezz Eldin (@maiezzeldin) on

الكلمات الدالة