رئيس مجلس الادارة:

د. محمود مسلم

رئيس التحرير:

مصطفى عمار

رئيس مجلس الإدارة:

د. محمود مسلم

رئيس التحرير:

مصطفى عمار

أخبار من الوطن نيوز

ميريهان حسين بعد اعتذار تامر حسني لزوجته: يا رب دايما سوا

كتب: بسمة عبدالستار -

06:06 م | الإثنين 16 نوفمبر 2020

تامر حسني وزوجته

علقت الفنانة ميريهان حسين، عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، على انتهاء الأزمة بين الفنان تامر حسني وزوجته بسمة بوسيل، والتي كانت قد أعلنت منذ عدة أيام عن تجهيزها لأوراق الطلاق بسبب خلافات بينهما، وذلك بعد اعتذار تامر لزوجته.

وكتبت "ميريهان": "ربنا يخليكم لبعض ولأولادكم ويبعد عنكم كل حاجة وحشة.. بحبكم سوا ويارب دايما سوا".

وجاء اعتذار تامر لزوجته، "ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لأولادنا بكل خير، وفعلا أنا بشكر كل الناس والفنانين اللي سعوا في الخير لينا".

وأضاف، "وأنا واثق أنك دلوقتي زعلانة أنك كتبتي كدا، هو تصرف متهور منك بس ولا يهمك، مش عيب إن الإنسان يغلط ويتعلم وأنا ياما علمتك ولسه هعلمك، كان نفسي الكلام ده يكون بينا لكن أنت أشركتي الجمهور الكريم، فكان لازم أرد هنا، بينا حب غالي وحياة كريمة وأولادنا وبيتنا أغلى ما فيها، ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا يارب.. متهورة بس بحبك".

وكان هناك عدد من الصور أُرسلت للفنانة المغربية بسمة بوسيل، زوجة الفنان تامر حسني، تسببت في حدوث أزمة كبرى بين الطرفين، وأدت إلى اتخاذ بسمة قرار الانفصال والإعلان عنه عبر حسابها بالسوشيال ميديا.

وكانت الصور التي سببت الأزمة من إحدى السهرات التي كان فيها تامر حسني بمفرده، وأرسلها رقم مجهول لهاتف بسمة بوسيل، والتي غضبت بشدة.

وأعلنت الفنانة المغربية بسمة بوسيل عن انفصالها عن زوجها الفنان تامر حسني بعد أكثر من 8 سنوات زواج، ونشرت "استوري" عبر صفحتها على "إنستجرام"، قالت فيها: "لكل الناس اللي بتبعت لي صور وفيديوهات لتامر وشايفة إنه مش بيعمل لي احترام سواء في صور أو فيديوهات، يا ريت تبطلوا تبعتوا لي أي حاجة عشان مش فارق لي أي صور".

وأضافت بسمة بوسيل زوجة تامر حسني، "كمان أحب أعرفكم إن احنا بقالنا فترة منفصلين وبنحضّر أوراق الطلاق، لو سمحتوا احترموا مشاعر كل حد فينا، وبطلوا على الأقل تبعتولي أنا أي حاجة".