كتب:
ندى نور -
06:39 ص | الإثنين 08 يونيو 2020
اعتمد الدكتور طارق شوقي وزير التربية والتعليم نتائج الصفين الأول والثاني الثانوي، وسط حالة ارتياح بين الأمهات بعد إعلان النتيجة وتساؤلات من البعض الآخر بسبب عدم ظهور النتيجة حتى الآن.
رضوى: النظام الإلكتروني أسهل بكتير
أعربت رضوى هشام، ولي أمر طالبة بالصف الأول الثانوي، عن ارتياحها بعد ظهور النتيجة، "النتيجة كويسة جدا والامتحانات الإلكترونية أسهل بكتير من العادية، مشكلتها الوحيدة في انقطاع وبطء النت"، مضيفة أن معظم المواد كانت باللون الأزرق: "ده معناه ان ابني ممتاز في معظم المواد".
نادية: مش عارفين نجيب النتيجة لحد دلوقتى
أما نادية سيد ولي أمر طالب بالصف الثاني الثانوي، فواجهتها مشكلة عدم الحصول على النتيجة: "مش عارفين نجيب النتيجة، مش ظاهرة على الموقع، وأوقات بيظهر جار مراجعة النتيجة الخاصة بكم".
//php if( $news_item['ads'] == 0): ?>
//php endif; ?>