كشف الفنان أحمد فلوكس، كواليس انفصاله عن الفنانة هنا شيحة، خلال حواره مع المخرجة إيناس الدغيدي، مقدمة برنامج "شيخ الحارة والجريئة"، الذي يعرض على قناة "القاهرة والناس".
وقال "فلوكس": "هي اللي كانت عاوزه ده، كانت ست جميلة جدًا، ومن الناس اللي قابلتهم في حياتي ميتعوضوش، جميلة جدًا، وكانت بتحبني جدًا، وست بمليون راجل".
وأضاف: "أنا كراجل صعب جدًا، صعيدي أوي، وعصبي جدًا، وهي ميتفرطش فيها بسهولة، بس هي اللي طلبت، ومعترضتش خالص، ولحد ما أموت أي حاجة هتطلبها هعملها".
//php if( $news_item['ads'] == 0): ?>
//php endif; ?>