قالت الفنانة داليا مصطفى، إنها بكت ليلة كاملة بسبب ابنتها سلمى في عيد الحب.
وأضافت خلال استضافتها ببرنامج "معكم"، الذي تقدمه الإعلامية منى الشاذلي، على شاشة "cbc": "سلمى عندها 13 سنة، وفجأة حسيت إنها آنسة، لقيتها دخلت عليا بشيء جديد زي أبليكيشن بيتكلم فيه 8 أشخاص بيكلموا بعض سامعين وشايفين بعض".
وتابعت: "كان بعد عيد الحب بكام يوم، وسألوها انتي كنتي فين في الفلانتين، وبوستي مين يا سلمى، فقالتلهم بوست ماما أنا مخرجتش من البيت أصلا".
واستطردت: "مكنتش عارفه أعمل معاها إيه أو أقول إيه، لأن لو كانوا بنات بس اللي كانوا بيتكلموا كنت قبلت الموضوع لكن لقيتهم ولاد وبنات، وبيتكلموا مع بعض بمنتهى البجاحة".