قالت الفنانة هنا الزاهد، إنها لم تشاهد يوما جيدا منذ زفافها على الفنان أحمد فهمي.
وأضافت خلال استضافتها ببرنامج "معكم" الذي تقدمه الإعلامية منى الشاذلي على شاشة "CBC": "أنا وأحمد مش مصدقين اللي بيحصل، كدا كتير، وأما كنت أسأله إحنا هنقضي شهر العسل فين مكنش بيقول حاجة غير إنها مفاجأة"، لتضيف ضاحكة: "فعلا اللي حصلي بعد كدا كله كان مفاجأة".
وتابعت: "أنا ممرتش في حياتي باللي مريت بيه دا، تعب وإرهاق، ومرينا بظروف غريبة، وأهلي كانوا قلقانين عليا جدا بعد ما عرفوا إني تعبت".
واستطردت: "كانوا بيتصلوا كل شوية لدرجة إن والدتي كانت عايزة تجيلنا على سنغافورة".