علقت الفنانة وفاء عامر، على صورة تجمعها بنجلها عمر محمد فوزي، خلال حوارها في برنامج "شيخ الحارة"، الذي يقدم على شاشة "القاهرة والناس"، مع الإعلامية بسمة وهبة.
وقالت "عامر": "ده مش نقطة ضعفي، ده مركز قوتي واللي أنا عايشه عشانه، ده أول جمهوري، وده أخر شخص راجل ممكن يدخل حياتي".
فيما قالت بسمة لها: "تنكري إن محمد فوزي قالك لو مثلتي مسرح تاني خدي ورقتك وانتي رايحه"، فردت: "لا منكرش بس مثلت برضوا".
فيما قالت بسمة: "أنا لو زوجي طلب مني أقعد في البيت هقوله حاضر".