أخبار من الوطن نيوز
شاهيناز

قالت الفنانة شاهيناز، إنها رفعت على زوجها "إياد" ووالد ابنها دعوى خلع.

وأضافت شاهيناز خلال تصريحات خاصة لـ"الوطن"، أنها منفصلة عنه فعليا منذ عامين، لكنه عندما يطلب أن يرى ابنه فإنها تعطيه له.

وتابعت: "طلب الولد وأنا مسافرة ووالدتي إدتهوله عادي، وأما عرف إني مسافرة فضل مخلي الولد معاه، وعمل مشكلة كبيرة ومكنش عايز يرجع الولد".

واستطردت: " كلمت وسيط عشان يجيب الولد، وفيه كافيه معين هو بيروح يقعد فيه فروحتله الكافيه، وكان المفروض إن الولد يكون معاه لكن ملقتش الولد معاه وكان عاملي كمين، شدينا مع بعض في الكلام، وتطاول علينا بالشتايم أنا وأمي".

وأوضحت: "لما أنا زعقت فيه ضربني بالبوكس في وشي، وكانت أمي بتحاول تحوش عني فضربها هي كمان، وكنت بحاول أحوش عن ماما وأخدت ضرب، وأغمى عليا والناس فوقوني".

وأشارت إلى أنها حررت محضرا بقسم الدقي، وعملنا تقرير طبي بمستشفى 6 أكتوبر، والتقرير الطبي طلع بشرخ في عضمة الأنف ونزيف حاد في الأنف، وكدمات في الجسم كله ونفس الأمر في والدتي".

وأكدت أنها تزوجته عن قصة حب لكن الوضع تغير والتعاملات أصبحت سيئة منه ومن أسرته، مشيرة إلى أن أحدا منهم لم يتدخل لاحتواء هذه المشكلات، "شوفت مشاكل كتير، باع عفش البيت وباع هدومي وجهازي، واتحملت كتير عشان ابني لكن كان لازم إني آخد قرار عن اللي حصل فيا وفي أمي".

وأوضحت: "كنت بقول للناس إنه رجل أعمال لكن الحقيقة إنه مش بيشتغل ولا بيصرف على ابني، وأنا اللي بصرف وأعمل كل حاجة، ودي كانت من أسباب الانفصال، وحسبي الله ونعم الوكيل".

أخبار قد تعجبك