هو
زوج شاهيناز ضياء ينفي اتهاماتها له بالضرب:

جدل واسع أثارته نجمة "ستار أكاديمي" بعدما نشرت صورة لها تنزف من أنفها متهمة زوجها بالاعتداء عليها بالضرب برفقة والدتها، والتسبب في إصابتها بالنزيف وشرخ في الأنف بجانب منعها من أخذ ابنها.

ونفى إيهاب محمود زوج الفنانة، في منشور عبر صفحته الشخصية بموقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، اتهام زوجته بالاعتداء عليها قائلا: "شكرا لكل حد شتم فيا وفي والدتي أنتو شايفيين نص الحقيقة بس محدش شاف إيه اللي حصل ولا إزاي، بيتبلوا عليا هي ووالدتها، أنا هرد عشان الكل يعرف إني مش متربي على ده في كلام وكواليس وأنا مش هتكلم على أم ابني وأشهر بيها زي ما شهرت بيا ومعايا أدلة وورق على كل الكلام ده يثبت صحة كلامي وحسبي الله ونعم الوكيل في الضرر اللي سببوه لأهلي وليا.. بكرة إن شاء الله هطلع أرد بفيديو ومستندات وورق والناس هتعرف مين ظالم ومين مظلوم ومحدش يتكلم في حاجة ميعرفهاش، الصورة بتبين نص الحقيقة مع احتفاظي بحاجات مينفعش تطلع لأني مش هشهر بأم ابني ولا هقول حاجة تجرح ابني لأني أتربيت على الأصول".

وأضاف: "بكرا إن شاء الله هطلع أرد بفيديو ومستندات وورق والناس هتعرف مين ظالم ومين مظلوم ومحدش يتكلم في حاجة ميعرفهاش، الصورة بتبين نص الحقيقة مع احتفاظي بحاجات مينفعش تطلع لأني مش هشهر بأم ابني ولا هقول حاجة تجرح ابني لأني أتربيت على الأصول.. أما ينزل الفيديو كله هيعرف إني مجتش على حد ومحدش برده يعرف الحقيقة لأنها مجرد صور وحقيقة مش كاملة".

وكانت "شاهيناز" نشرت صورًا لها من خلال حسابها على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" يظهر فيها أثار دماء على وجهها، معلقة: "حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا إيهاب يا ابن باهرة، ضربني وبهدلني أنا وأمي ومش عايز يديني ابني، ليا ربنا يجيبلي حقي".

جدير بالذكر أن نجمة ستار أكاديمي شاهيناز ضياء، تزوجت في أغسطس 2014 بعد قصة حب مع زوجها استمرت سنوات، وأهدت لزوجها أغنية "أنا بعشقه" التي حققت نجاحًا واسعًا.

أخبار قد تعجبك