أخبار تهمك
سما المصري تحذف بعض من صورها الجريئة بعد وعكة صحية:

بعد تعرضها لوعكة صحية دخلت إثرها المستشفى لإجراء الفحوصات والتحاليل، حذفت الفنانة سما المصري، بعد من صورها "الجريئة" من حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام"، كان بينها صورها بملابس السباحة "مايوه"، فيما تركت فيديوهات ظهرت فيها ترقص على أنغام الأغنيات.

وكتبت المصري، تدوينة أعلنت فيها حذف الصور الجريئة، مناشدة متداولي صورها "الجريئة" بالامتناع عن نشرها قائلة: "يا رب قدرني على اللي في نيتي ونور طريقي ونور بصري وبصيرتي وابعد عني اللي مش عايزه أعمله تاني ولا اللي يزعلك مني ويزعل الناس مني".

وتابعت المصري: "أنا بدأت أنضف حاجات كتير من صور وفيديوهات هنا الشيطان وزني عليها ومليش فيس ولا تويتر أمسح من عليه حاجه مش بتوعي بس أنا السبب إني إديتهم فرصة ينزلوا صوري الوحشة عندهم.. يا رب محتاجة وقت عشان انضف للأبد كل حاجة خليك واقف جمبي".

كانت سما تعرضت لأزمة صحية، خلال الأيام الماضية، وكتبت عبر حسابها الأربعاء الماضي: "أنا تمام.. كل اللي سأل عليا ماتقلقوش هابقى كويسة وأنتم واحشني أوي.. معلش هو بني آدم متصاب دائمًا والحمد لله على كل اللي يجيبه ربنا.. وأنا أحسن من ناس كتير تانية.. ربنا يشفي كل مريض ويشيل الألم من جسم أي حد تعبان".

أخبار قد تعجبك