رئيس مجلس الادارة:

د. محمود مسلم

رئيس التحرير:

مصطفى عمار

رئيس مجلس الإدارة:

د. محمود مسلم

رئيس التحرير:

مصطفى عمار

علاقات و مجتمع

صورة| بعدما "دمر العمل شعرها".. مي عز الدين تستعرض خصلاتها الجديدة

كتب: آية أشرف -

08:57 م | الأحد 29 يوليو 2018

مي عز الدين

استعرضت الفنانة مي عز الدين، التحول الذي حدث لشعرها خلال الفترة الماضية، بسبب تعرضه للصبغات والتجفيف، ومستحضرات العناية الكيماوية. 

ونشرت "عز الدين" من خلال حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام" صورة لشعرها قبل وبعد المُعالجة، وتقدمت بالشكر لمُصففة الشعر سمر زايد، بعدما عالجت شعرها من جديد.

وعلقت قائلة: "شعري كان اتدمر من شغلي والصبغات للأدوار اللي بعملها أول مرة حد يعرف يعالجه بجد.. من أول جلسة بان الفرق بقى مش جاف زي الأول رجع أنعم و أقوي لدرجة إن أول مرة من سنين اسيبه على طبيعته من غير ما أعمله سشوار وأعرضه لسخونة".

وتابعت: "منتظرة بشغف الجلسة الجاية والنتيجة في الآخر خالص بعد الكورس كامل فيوم من الأيام".

Thank you @samarzaied_facial_lounge for the huge difference after the first treatment ..can't wait for the next step.???? الله يباركلك يا @samarzaied_facial_lounge شعري كان إتدمر من شغلي و الصبغات للأدوار اللي بعملها أول مرة حد يعرف يعالجه بجد .. من أول جلسة بان الفرق بقي مش جاف زي الأول رجع أنعم و أقوي لدرجة إن أول مرة من سنين أسيبه علي طبيعته منغير ما أعمله سشوار و أعرضه لسخونة و قرف . فعلاً منتظرة بشغف الجلسة الجاية و النتيجة في الآخر خالص بعد الكورس كامل فيوم من الأيام . أحسنتي #تحدي_علاج_الشعر #سمر_بن_زايد_و_مي_عزالدين

A post shared by Mai Ezz Eldin (@maiezzeldin) on