رئيس التحرير:

محمود مسلم

رئيس التحرير

محمود مسلم

علاقات و مجتمع

أحمد فلوكس في رسالة لزوجته السابقة: صاينة اسمي شكرا للي رباكي

كتب: غادة شعبان -

01:19 م | الأربعاء 10 يونيو 2020

أحمد فلوكس وزوجته السابقة

وجه الفنان أحمد فلوكس، عبر خاصية "استوري"، على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، رسالة لزوجته السابقة المغربية رابيا، وأم نجله الوحيد سيف الدين.

وقال فلوكس، خلال منشوره ورسالته الموجهة إليها، "الحقيقة عمر ما جت الفرصة وده تقصير مني إن أشكر أم ابني بعد تعاملي مع ناس وتجربة صعبة مريت بيها عرفتني الفرق بين ولاد الناس بجد وقاع المجتمع، والفرق بين الست المحترمة اللي مابتسبش ابنها وبيتها وبين تانية راميين عيالهم ومقضينها".

وأضاف: "عرفتني الفرق ما بين واحدة بعد انفصالنا لم تتزوج وفنت نفسها لابنها ومحترمة وضعها وسنها.. وناس راميين عيالهم ومقضيينها صحوبية وجواز وعيال صغيرة ولا محترمين سنهم ولا عيالهم ولا حتى شكلهم".

وتوجه فلوكس بالشكر لزوجته السابقة ووالدة نجله الوحيد، "بشكرها على محافظتها على اسمي وسمعتي وإنها عمرها ما غلطت فيا ولا في حد وطول عمرها سند وضهر غير ناس تانية لو ملقوش حد يلتوا يعجنوا في سمعته يتكلموا على أمهم وعيالهم.. ولا بيحترموا سنهم ولا اسمهم ولا حتى سمعة عيالهم، بشكرها على تربيتها لابني وإنها فنت حياتها ونسيت نفسها ومابقاش عندها حياة غير لابنها رغم إن عندها كل حاجة تخليها تعيش وتتبسط بس كأي ست محترمة قافلة حياتها لابنها وبس".

الفنان أحمد فلوكس، تزوج من سيدة مغربية اسمها "رابيا" تعمل عارضة أزياء ورزق منها بابنه "سيف الدين"، لكنه انفصل عنها وتزوج من الممثلة هنا شيحة في 21 أكتوبر 2018، وانفصل عنها أيضا في يوليو 2019.